سوالات متداول

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

افزایش بازدید و ورودی گوگل

سوالات رایج در زمینه ی افزایش بازدید و ورودی گوگل

  • چه مدت طول می کشد تا تاثیر بازدیدها مشاهده شوند؟

    به طور کلی بین دو هفته الی یک ماه زمان لازم است تا گوگل و الکسا متوجه افزایش ترافیک و ورودی های شما شوند و تغییرات لازم را روی سایت شما اعمال کنند.

  • آیا امکان کاهش قیمت ها به روش هایی مانند کد تخفیف وجود دارد؟

    در زمان های خاص ممکن است کدتخفیف در اختیار کاربران خاصی که میزان سفارش آن ها در ماه از حد مشخصی بیشتر است ، در نظر گرفته شود. در حال حاضر نیز برای همه کاربران این امکان وجود دارد که هرچه اعتبار حساب خود را به میزان بیشتری افزایش دهند ، از تخفیف بیشتری بهرمند شوند.

  • آیا بازدیدهای گوگل تاثیری در رتبه سایت در گوگل می گذارد؟

    تعداد ورودی از گوگل تنها ملاک برای رتبه بندی سایت نیست. اگر سایت شما از لحاظ سئو در شرایط مناسبی باشد و بازدیدها را به صورت کاملا مناسب (از نظر تعداد آی پی ، مدت زمان بازدید و ...) انتخاب نمایید ، در دراز مدت تاثیر ثبت آن را مشاهده خواهید نمود.

  • مدت زمان تائید سفارش چقدر می باشد؟

    بسته به تعداد سفارش ها ، ممکن است تائید و ورود آن ها به دیتابیس سیستم تا ۲۴ ساعت زمان ببرد. البته اولویت با سفارش هایی می باشد که هزینه بیشتری دارند.

  • معنای سفارش نامعتبر چیست؟

    سفارش نامعتبر زمانی رخ می دهد که یا لینک ارسالی از طرف کاربر اشتباه بوده و یا در هنگام سفارش افزایش ورودی گوگل ، سایت در بین ۱۰۰ نتیجه اول گوگل قرار نداشته باشد. در این حالت تنها باید لینک و یا کلمه کلیدی درست را از طریق تیکت برای ما ارسال نمایید تا بازدیدها قرار داده شوند.

  • چرا آمار مشاهده وبسایت من در اینجا با آمار حاصل از گوگل آنالیتکس همخوانی ندارد؟

    این اختلاف آمار بخاطر روشی است که گوگل آنالیتکس از آن استفاده می کند. گوگل آنالیتکس، چند بازدید از طرف یک کاربر در طی یک روز را فقط یک بازدید حساب می کند، درحالی که ما نمی توانیم تضمین کنیم که تمام بازدیدها از وبسایت شما در طی یک روز از طرف کاربران یکتا باشد.

  • آیا می توانم از سیستم شما در داخل یک "ماشین مجازی" (VM) استفاده کنم؟

    بله، این کار امکان پذیر است و ما هم انجام آنرا به شما توصیه می کنیم، زیرا با این کار مدت زمان بیشتری را می توانید به کسب درآمد بپردازید بدون اینکه در کارهای روزمره شما اخلالی ایجاد کند.

  • تولبار الکسا برروی مرورگر من نصب نمی شود، آیا من باز هم می توانم از سرویس شما استفاده کنم؟

    بله، گرچه توصیه ما این است که از مرورگرهایی استفاده کنید که تولبار الکسا برروی آنها نصب شده است. اما با این حال کاربرانی هم که تولبار الکسا ندارند می توانند از سرویس های ما استفاده کنند.

  • سیستم تبلیغاتی های آی پی چیست؟

    سیستم تبلیغاتی های آی پی سایتی کاربر محور می باشد که برای ادمین سایت ها و وبلاگ ها امکان کسب درآمد از بازدیدشان و برای فروشندگان امکان نمایش تبلیغ در هزاران سایت را فراهم ساخته است.

  • نحوه کسب درآمد از طریق های آی پی به چه صورت است؟

    ابتدا در سایت عضو شوید ، سپس سایت و یا وبلاگ خود را اضافه کنید و از قسمت مدیریت سایت که قبلا تایید شده کد پاپ آپ مخصوص را برداشته و درون کد های قالب (در کلیه صفحه ها) سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید ، به ازای هر نمایش تبلیغ برای بازدید کننده سایت تان مبلغی به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد ، که در صورت رسیدن به حد نصاب ، به حساب بانکی شما که قبلا در سایت وارد کرده اید پرداخت خواهد شد.

  • پرداخت از موجودی درآمد و پرداخت از موجودی شارژ شده یعنی چه ؟

    هنگام ثبت تبلیغ پاپ آپ با دو گزینه مواجه می شوید کاربرانی که آنلاین حساب خود را شارژ کرده اند باید پرداخت از موجودی شارژ شده را انتخاب نمایند ولی کاربرانی که تمایل به سفارش آی پی از موجودی پنل خود دارند باید پرداخت از موجودی درآمد را ثبت کنند.

  • کد پاپ آپ و پاپ باکس را از کجا دریافت کنم؟

    با ورود به بخش نمایش دهنده ( مدیریت وب سایت ها می توانید لیست وب سایت های تایید شده خود را مشاهده کنید ، در صورتی که وضعیت وبسایت شما فعال باشد می توانید از بخش نمایش دهنده ) کد را دریافت کنید ، این کد برای تمامی وب سایت های تایید شده ی شما قابل استفاده می باشد.

طراحی لوگو و بنر

سوالات رایج در زمینه ی طراحی لوگو و بنر

  • قیمت های لوگو بر چه اساسی مشخص می شود؟

    مجموعه های حرفه ای در حوزه طراحی لوگو، معمولا هزینه طراحی لوگو را بر اساس میزان زمان و انرژی مصرفی برای فرآیند طراحی لوگو ، تعریف می کنند. همچنین قیمت طراحی لوگو به صورت استاندارد بر اساس تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نیز توسط طراحان اعلام می گردد.

  • آیا هزینه لوگو نوشتاری و تصویری با هم تفاوت دارد؟

    در طراحی لوگوی استاندارد به هیچ وجه نوع لوگو چه لوگوی نوشتاری چه لوگوی تصویری و یا حتی زبان لوگو (فارسی، انگلیسی و یا هر دو زبان) تاثیری در هزینه نخواهد داشت در غیر این صورت به استاندارد بودن و منحصر به فرد بودن آن لوگو شک کنید.

  • داشتن یک لوگوی استاندارد چه تاثیری بر کسب و کار من خواهد داشت؟

    اولین نتیجه استفاده از یک لوگوی استاندارد و یک لوگوی حرفه ای، تاثیر مثبت آن در ذهن مخاطبین و مشتریان شما است. لوگو هویت یک برند است و به صورت غیر مستقیم شخصیت برند شما را در ذهن مشتری حک می کند.

  • لوگوی فارسی بهتر است یا انگلیسی؟

    پاسخ این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به صورت کلی میتوان گفت که اگر برندتان صرفا در ایران فعالیت می کند و خواهد کرد و مخاطبین شما هم صرفا ایرانی هستند و خواهند بود، بهتر است لوگو فارسی طرحی شود. در غیر این صورت طراحی لوگوی انگلیسی را نیز به انتخاب خود اضافه کنید.

  • چند نوع لوگو داریم و انواع لوگو چگونه تعریف می شوند؟

    لوگو ها انواع مختلفی دارند که به صورت کلی به سه دسته لوگوهای نوشتاری، لوگوهای تصویری و لوگوهای تلفیق نوشتار و تصویر تقسیم می شوند. هر کدام از این سه دسته به زیر دسته های مختلف دیگری نیز تقسیم می شوند. آنچه که مهم است این است که نوع لوگو بر اساس سلایق انتخاب نشده و می بایست بر حسب استراتژی یک برند و مخاطبین آن تعریف و طراحی شود.

  • چه اطلاعاتی برای طراحی بنر لازم است؟

    متن پیشنهادی خود را درفرم سفارش ذکر کنید ، در صورت موجود بودن لوگو را نیز به پیوست ارسال کنید . همچنین ممکن است برخی بنرها نیاز به معرفی محصول خاصی باشد که عکس مربوطه را در فرم سفارش ارسال کنید .

  • زمان تحویل یک سفارش طراحی بنر چقدر می باشد ؟

    حداکثر زمان تحویل بنر ( ۳ روز کاری ) می باشد.

  • آیا شما بنر را با سایز سفارشی هم طراحی می کنید ؟

    بله ، شما میتوانید به راحتی هنگام ثبت سفارش ، سایز دلخواه خود را نیز برای طراحی وارد کنید.

  • آیا شما به سایر زبان ها نیز طراحی می کنید؟

    بله ، تیم طراحی های آی پی این قابلیت را داراست تا طرح حای خود را با تمامی زبان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند ، از جمله "عربی ، انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ... " هماهنگ کند .

ثبت بک لینک و ریپورتاژ آگهی

سوالات رایج در زمینه ی ثبت بک لینک و ریپورتاژ آگهی

  • بک لینک چیست؟

    هر لینکی که از یک سایت به یک سایت دیگر داده می شوند ، بک لینک نام دارد. در واقع، اگر سئو را به یک صحنه شطرنج تشبیه کنیم، بک لینک ها مثل مهره ها خواهند بود. تا حدی که کارشناسان بر این باورند که سئو بدون بک لینک هیچ است!

  • ریپورتاژ آگهی چیست؟

    رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روشهای بازاریابی و تبلیغات آنلاین در جهان محسوب می شود. در این روش، یک خبر تبلیغاتی بصورت گزارش، مصاحبه و یا معرفی محصولات و خدمات شما در سایت‌های معتبر منتشر می شود و کلمات کلیدی در متن خبر نیز به وبسایت شما هایپرلینک می شود، بنابراین برای سئوی سایت در گوگل بسیار موثر و کارآمد است. یک مزیت اصلی رپورتاژ آگهی این است که بک لینک های داخل آن دائمی بوده و از روی سایتها حذف نمی گردد. مزیت دیگر رپورتاژ آگهی اینست که با توضیحات کامل و چند تصویر و چندین بک لینک در پست رپورتاژ، بازدیدکنندگان را با محصول/خدمات خود آشنا می کنید و ایشان را برای بازدید سایتتان تشویق می نمایید. تنها عیب رپورتاژ آگهی نیز این است که بک لینک داده شده در تمام صفحات سایت مذکور درج نمی شود.

  • بک لینک باید برای چه مدت خریداری شود؟

    بک لینک ها، همیشه برای یک زمان مشخص فروخته می شوند. مثلا شما ۳۰ هزار تومان می دهید و ۱۰ بک لینک می خرید. تا زمان یک ماه بک لینک شما در ۱۰ وب سایت خواهد بود و پس از آن این لینک برداشته می شود. گوگل خودش با خرید بک لینک به شدت مخالف است. چرا که گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند. شک نکنید که پس از حذف شدن لینک، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد. به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت شش ماهه و یکساله با قیمتی بسیار ارزان تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت پایین می آید.

  • تفاوت بک لینک و ریپورتاژ آگهی چیست؟

    در رپورتاژآگهی، در قالب یک مطلب که سایت شما را معرفی می کند، به سایت شما بک لینک داده می شود، و دائمی در سایتها باقی می ماند. در پکیج های بک لینک، با یکی دو کلمه کلیدی در تمام صفحات سایت ها (عموما در سایدبار آنها) به سایت شما لینک داده می شود؛ که مدت دار است و باید بعد از اتمام زمانش دوباره تمدید بشود. مزیت رپورتاژ ، دائمی بودن بک لینک های آنست و اینکه در قالب یک مطلب طولانی، به سایت شما لینک داده می شود. عیب رپورتاژ اینست که از یک صفحه از هر سایت به شما لینک داده می شود. مزیت پکیج بک لینک اینست که از تمام صفحات سایت ها به سایت شما لینک داده می شود؛ و عیب پکیج بک لینک هم اینست که دائمی نیست و مدت دار است؛ البته پس از اتمام زمانش قابل تمدید توسط شما خواهد بود.

  • ریپورتاژ آگهی دائمی است؟

    بله ، ریپورتاژ آگهی دائمی هست و لینک های آن همیشه در سایت ها می ماند. با خرید پکیج رپورتاژ آگهی، متن رپورتاژ دائمی شما در تمام سایت های پکیج قرار داده می شود که باعث افزایش اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

  • زمان نتیجه دادن بک لینک ها پس از خرید بک لینک چقدر است؟

    بسیاری از مشتریان های آی پی همیشه این سوال را می پرسند که زمان نتیجه دادن بک لینک ها پس از خرید بک لینک چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که تاکنون برای وب سایت های مختلف، زمان های نتیجه گرفتن متعددی مشاهده شده است. اغلب مشتریان ما در بین یک تا دو ماه تغییر محسوسی را در نتایج خود احساس می کنند. به همین جهت باز هم توصیه می کنیم که از پلان شش ماهه استفاده شود. البته ناگفته نماند که چند مورد از مشتریان نیز در حدود ۷ تا ۱۴ روز نتیجه ای فوق العاده ای گرفته اند. این موارد معمولا در کنار استفاده از بک لینک های ما خودشان نیز از داخل بسیار روی سایت شان کار می کردند. برای مثال سایت مپ ساخته اند، محتوای مرتبط گذاشته اند و ...

  • آیا خرید بک لینک به تنهایی برای ارتقای سایت کافی است؟

    خرید بک لینک به تنهایی نتیجه دارد، اما اگر سه کار زیر در کنار خرید بک لینک بطور موازی انجام نشود، تاثیر بک لینک خیلی کم می شود: ۱- سایت خود را از لحاظ فنی سئو بهینه کنید. (کدهای سایت را بهینه و فشرده کنید، سرعت لود سایت را بالا ببرید، سایت مپ ایجاد کنید و به گوگل معرفی کنید، خطاهای W3C سایتتان را برطرف کنید و ...) ۲- محتوای سایت تان را بطور مداوم بروز کنید. (مطالب یکتا و جدید و مرتبط با فعالیت اصلی تان بصورت مداوم روی سایتتان قرار دهید) ۳- در شبکه های اجتماعی فعال باشید. (در همه شبکه های اجتماعی که میتوانید اعم از فیسبوک، گوگل پلاس، توئیتر، یوتیوب، لینکداین و ... پیج ایجاد کنید، لینک به سایت تان را در پیج تان قرار دهید، خلاصه مطالبی که روی سایت می گذارید را بطور مداوم در پیج تان به اشتراک بگذارید.) مطمئن باشید با انجام کارهای فوق و در کنار آنها خرید بک لینک از ما، به سرعت سایت شما رشد کرده و به نتایج اول گوگل می رسید.

  • چرا بعد از گذشت یک ماه از خرید بک لینک ، هنوز رتبه ی سایت ما بالا نرفته است؟

    طبق مستندات گوگل، ایندکس شدن سایت ها ممکن است بین دو هفته تا دو ماه طول بکشد. برای اینکه این زمان کوتاه تر شود، برای سایت تان، سایت مپ ایجاد کنید و به گوگل از طریق پنل گوگل وبمستر تولز معرفی کنید. باز هم نا امید نشوید، همانطور که گفتیم ممکن است تاثیر بک لینک ها روی سایت شما تا دو ماه بعد از خریدتان گذاشته شود، بنابراین در این مدت روی سئوی فنی سایت تان و تولید محتوای مداوم و مرتبط و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی ادامه دهید. مطمئن باشید به زودی تاثیر خوبی مشاهده می کنید. دقت داشته باشید که کلمه ی کلیدی که با آن عنوان بک لینک خریداری کرده اید باید بیشترین نزدیکی مفهومی را با فعالیت اصلی سایت شما داشته باشد که بهترین نتیجه حاصل شود. بنابراین روی کلمه کلیدی اصلی سایت تان بیشتر کار کنید، و حتی الامکان محتوای مرتبط با آن را بیشتر در سایت تان قرار دهید.

تبلیغات در گوگل

سوالات رایج در زمینه ی تبلیغات در گوگل