قوانینی که حتما در هنگام استفاده از گوگل ادز باید رعایت کنید.

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
قوانینی که حتما در هنگام استفاده از گوگل ادز باید رعایت کنید.

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی گوگل برای افزایش ورودی ارگانیک، گوگل ادز می باشد. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از کلمات کلیدی دلخواه در بخش تبلیغاتی گوگل استفاده شود و نام برند شما در این بخش ثبت می گردد. مزایای بسیار گوگل ادز باعث شده تا بیشتر کاربران رو به سوی این برنامه بیاورند. گوگل ادز توانسته در دریافت ورود ارگانیک بسیار مورد استفاده قرار بگیرد، اما این برنامه در صورت رعایت نکردن نکات بسیاری، باعث پیشرفت وب سایت شما نمی شود و امکان دارد در صورت رعایت نکردن برخی از موارد سئو، مشکلات جدی را نیز برای شما به ارمغان آورد. باید درنظر داشت استفاده از گوگل ادز بسیار مهم بوده و باید از کلمات کلیدی مناسب و خاص و هماهنگ با وب سایت شما در آن استفاده شود. دانستن بسیاری از نکات در رابطه با کلمات کلیدی اهمیت زیادی دارد و افرادی که بتوانند از کلمات کلیدی صحیح و ویژگی های مختلف آنها بهره مند شوند می توانند ورودی بهتری را کسب کنند و تمام این موارد با تجربه و یا خواندن مقالات علمی بدست خواهد آمد.

گوگل ادورز و راه های استفاده از آن

گوگل ادز چیست و چه کاربردی دارد؟

دیده شدن در صفحه اول گوگل یکی از فاکتورهای اصلی کسب و کارهای دیجیتال می باشد، حال اگر یک وب سایت تجاری تازه تاسیس هستید می توانید به راحتی و با صرف هزینه های بسیار بهتر و کامل تر از این ابزار به عنوان یک جذب کننده مشتری خوب استفاده نمایید. گوگل ادز با دریافت هزینه به تعداد کلیک های انجام شده بر روی حوزه کاری شما می تواند به شما در جذب ورودی گوگل و ارگانیک کمک بسیاری نماید و از سوی دیگر می تواند به راحتی به شما این امکان را بدهد تا زمانی که احتیاج دارید کلمات کلیدی خود را به راحتی و در بخش های مختلف خود به نمایش بگذارید و از آنها استفاده کنید.

گوگل ادز چیست و چه کاربردی دارد.
گوگل ادز چیست و چه کاربردی دارد.

باید بدانید که این ابزار در سال ۲۰۱۱ بیش از ۹۶ درصد از درآمد گوگل را به خود اختصاص داده است و نشان می دهد که این بخش از گوگل بسیار کاربردی و در عین حال برای این شرکت بسیار سود آور است. پس اگر می خواهید یک تبلیغات صحیح و بدون مشکل را در گوگل ادز برای خود داشته باشید و می خواهید از این طریق مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید و سئوی خود را تاحدود بسیاری افزایش دهید می توانید از روش های گفته شده در ادامه بهره مند شوید و با رعایت این نکات در گوگل ادز مشتریان خود را بیشتر نمایید.

۱-تعداد کلمات کلیدی بسیار زیاد است.

اولین موضوعی که بسیاری از کاربران را به اشتباه می اندازد وجود تعداد بسیار زیاد کلمات کلیدی می باشد. اما تنوع بسیار بالای کلمات کلیدی باعث شده تا بسیاری از افراد که در گوگل ادز به تبلیغات می پردازند، با مشکلات انتخاب کلمات کلیدی همراه شوند، به عنوان مثال یک فرد در گوگل ادز با تبلیغ کلمه وکیل به دنبال افزایش ورودی ارگانیک خود بوده است، اما به دلیل زیاد بودن کلمات کلیدی او از عناوینی چون وکیل مدافع، وکیل دای و… استفاده کرده است که تمام آنها دارای کلمه هستند، اما هر کدام در گروه تبلیغاتی خاص و مربوط به خود جای دارند.

استفاده زیاد از کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادز
استفاده زیاد از کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل ادز

باید در نظر داشت در صورت استفاده از مواردی چون وکیل مدافع و وکیل دای کاربران می توانند برای همین موضوعات به وب سایت شما مراجعه کنند و از این موارد بهره مند شوند،پس اگر دارای محتوای خاصی هستید باید حتما کلمات کلیدی مورد نظر خود را از قبل و براساس کار و محتواهای خود آماده کنید و از آنها با اندازه مناسب در گوگل ادز استفاده نمایید.

به همین دلیل باید حتما در رعایت استفاده از کلمات کلیدی کوشا باشید. زیرا این کلمات کلیدی می توانند با انتخاب صحیح به یک صفحه ورود عالی برای شما تبدیل شوند و از این طریق می توانید ورودی گوگل خود را به شدت افزایش دهید. زیرا علاوه بر انتخاب صحیح کلمات کلیدی از عناوین شغلی خود نیز تبلیغات کرده اید.

۲- انتخاب یک عنوان دقیق و مناسب

بسیاری از افراد که در حوزه کاری خود کار میکنند به دنبال یک کلمه کلیدی و یا کلمات کلیدی تک کلمه هستند، این موضوع به دلیل آشنا نبودن کاربران با روش کاری گوگل ادز و سئو پیش می آید. به عنوان مثال یک تالار بزرگ عروسی به جای استفاده از عنوان های مناسب از کلمه کلیدی غذا برای محتوای خود در گوگل ادز استفاده می کند. این موضوع باعث می شود که گوگل از کلمه کلیدی شما در صفحه غذاها استفاده نماید و شاید شما و کار شما به هیچ عنوان به صورت مستقیم به غذا ارتباط نداشته باشد. این موضوع باعث می شود که وب سایت شما در مکان اشتباه قرار گیرد و با کاهش ورودی گوگل روبرو شود. از سمتی کاربران در صورت ورود به وب سایت شما زود از آن خارج می شوند زیرا کارایی شما با کلمه کلیدی انتخاب شده اصلا هماهنگ نیست.

انتخاب عنوان دقیق و مناسب در تبلیغات گوگل ادز
انتخاب عنوان دقیق و مناسب در تبلیغات گوگل ادز

·         استفاده از کلمه کلیدی دقیق

اگر دارای یک تالار پذیرایی هستید، می توانید به راحتی از کلمه کلید تالار پذیرایی استفاده کنید. بدین منظور می تواند بدون هیچگونه مشکلی از گوگل ادز برای تبلیغات کاری خود و فقط در یک حوزه بهره مند شوید و هرگاه فردی این عبارت را عینا تایپ کند می توانید به محتوای موردنظر(وب سایت شما) دست پیدا نماید.

·         استفاده از کلمه کلیدی های مرتبط(BMM)

یکی از کاربردهای گوگل ادز در استفاده از کلمات کلیدی بلند و با مفهوم تر است. امکان دارد که شما علاوه بر داشتن یک تالار پذیرایی، امکانات خاص دیگری را نیز داشته باشید، از این رو می توانید به راحتی و با جلب و جذب مشتریان خود با استفاده از کلمات کلیدی آن اقدام به جذب کاربران مختلف براساس کلمات کلیدی مناسب نمایید.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در گوگل ادز
استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در گوگل ادز

·         عبارت های مطابقت شده

در این نوع از عبارات می توانید عنوان کاری خود را با یک توضیح مختصر ایجاد کنید. به عنوان مثال می تواند از کلمه کلیدی وکیل در یک یا چند کلمه دیگر استفاده کنید و کاربران را مجاب کنید که از طریق این موضوعات به وب سایت شما بپیوندد. به عنوان مثال می توانید بنویسید، “یک وکیل بسیار حرفه ای” در این عنوان افرادی که به دنبال وکیل حرفه ای باشند به راحتی به وب سایت شما می توانند دسترسی پیدا کنند.

·         مطابقت کامل

این کلمات کلیدی صرفا برای توضیح تک کلمه ای در گوگل ادز به کار می رود و افراد بر اساس موضوعات کاری خود می توانند از آنها استفاده کنند. به عنوان مثال یک رستوران می تواند از کلمه غذا برای کار خود استفاده نماید.

۳- انتخاب فقط یک آگهی در یک گروه

اگر وب سایت شما در یک گروه کاری فعالیت می کند، لطفا فقط از یک کلمه کلیدی برای تبلیغ آن گروه استفاده کنید. بسیاری از افراد گمان می کنند که می توانند با استفاده از چند کلمه کلیدی و مشابه کار خود را پیش ببرند. اما باید در نظر بگیرند که الگوریتم های گوگل توانایی شناسایی کلمات کلیدی و هم خانواده ها و مترادف های آن را نیز دارند. پس در صورت انتخاب چند کلمه کلیدی شبیه بهم جز هزینه کردن بی جهت در گوگل ادز کار دیگه ای صورت نداده اید.

انتخاب یک آگهی در هر گروه از تبلیغات گوگل ادز
انتخاب یک آگهی در هر گروه از تبلیغات گوگل ادز

استفاده از احساسات در بیان کلمات

برای اینکه افراد نتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، لازم نیست از کلمه های بهترین، برترین و… استفاده نمایید. باید کاری کنید که مشتری بتواند با شما تماس بگیرد و در صورت وجود مشکل، مطمئن باشد که با یک تیم خوب و درست همکار شده است. واژه بهترین و قوی ترین به معنای این است که شما وقت بسیاری ندارد و خیلی از افراد به این فکر می افتند که شاید مشکلشان بسیار ساده باشد به همین دلیل با شما تماس خواهند گرفت. چاشنی احساسات را در کلمات کلیدی جدی بگیرید.

از افزودنی های مختلف استفاده کنید.

بخشی به نام Extensions برای کلمات کلیدی وجود دارد که از آن طریق می توانید بخش هایی از وب سایت و یا پیام های تبلیغاتی خاصی را برای هر کلمه کلیدی خود استفاده کنید. می توانید در این بخش از عنوان های جذاب همچون ۲۴ ساعته در کنار شما، لینک سایت، لینک یک محتوا و… استفاده نمایید تا از این طریق بتوانید کاربران را بیشتر به سوی خود جذب نمایید.

این بخش در گوگل ادز و برای کار با تلفن های همراه بسیار مناسب می باشد و می تواند یک طرح بسیار خاص را برای شما در صفحه اول گوگل ایجاد کند. پس حتما این بخش ها را با کلمات و جملات مناسب و یا لینک های بسیار کاربردی پر نمایید تا کاربران بتوانند از آنها برای رسیدن به شما استفاده نمایند. این بخش را اگر جدی بگیرید می توانید علاوه بر کاهش هزینه های گوگل ادز، در زمان کمتری به بیشترین مشتری برسید.

امکان دارد که شما از یک واژه خاص استفاده می کنید و محتواهای دیگری در اطراف و تبلیغات های دیگر مشاهده می کنید. برای جلوگیری از این مشکل در گوگل ادز می توانید با استفاده از بخش افزودنی ها، انسجام تبلیغاتی خود را حفظ کنید تا در سیر تبلیغات های دیگر گم نشوید و بتوانید به راحتی دیده شوید.

سعی کنید همیشه با ایجاد یک کلمه کلیدی مناسب و افزودنی صحیح خود را به درستی برای کاربران فیلتر نمایید و از این روش استفاده کنید تا در جایی اشتباه از گوگل به نمایش در نیایید. زیرا گاها و با رعایت نکردن نکات کوچک امکان دارد که شما در حال کار بر روی ساخت خانه باشد و هدف اصلی شما در تهران باشد و کاربران شما را در صفحات کشورهای دیگر نیز مشاهده نمایند. پس به خوبی سعی کنید بر اساس موقعیت خود از فیلترینگ استفاده نمایید.

اهمیت فیلترینگ در تبلیغات گوگل ادز
اهمیت فیلترینگ در تبلیغات گوگل ادز

اطمینان پیدا کنید که افراد با شما تماس می گیرند.

اگر از کلمات کلیدی خود استفاده کرده اید و تاکنون تماس زیادی را نداشته اید، مطمئن باشید که کلمات شما در گوگل ادز بسیار مورد قبول کاربران اینترنت نمی باشد و حال شما باید این موارد را به سرعت تغییر دهید و یا آنها را اصلاح کنید تا از گوگل ادز به عنوان یک محل کسب مشتری و نه کسب بازدید کننده استفاده نمایید.

۴- بخش های مختلف وب سایت خود را نمایش دهید.

گوگل ادز فقط یک منبع نمایش ساده تبلیغات است و بیشتر افراد باید سعی کنند تا محتوای تبلیغاتی خود را در این بخش به نمایش بگذارند. بسیاری از افراد گمان میکنند که با تبلیغ محتواهای خود می توانند ورودی گوگل را افزایش دهند، اما باید درنظر داشته باشند که این کار را باید تا آخر عمر انجام دهند. زیرا رسیدن به ورودی گوگل برای محتواهای آموزشی باید توسط اصول سئو صورت بگیرد.

برای استفاده از تبلیغات های انتخابی از کلمات کمتری استفاده کنید.

بسیاری از افراد فکر می کنند که در صورت استفاده از کلمات طولانی میتوانند در کمپین های تبلیغاتی بهتر دیده شوند. اما این موضوع کاملا اشتباه است و افرادی که سعی میکنند تا یک یا چند کلمه مناسب را که علاوه بر نمایش حوزه کاری، باعث علاقه کاربران نیز می شود بسیار بهتر عمل می کنند. پس اگر به دنبال ایجاد کردن روش های تبلیغاتی و رقابتی با دیگران هستید چه از نظر محصولی و یا از نظر انتخاباتی از کلمات کمتری استفاده کنید.

استفاده از کلمات کمتر در تبلیغات انتخابی گوگل ادز
استفاده از کلمات کمتر در تبلیغات انتخابی گوگل ادز

باید در نظر داشته باشید که گوگل از شما برای کلیک ها و کلمات شما پول دریافت می کند و شما با انتخاب تعداد زیادی از کلمات، باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای خود خواهید شد و علاوه بر آن باعث میشود که گوگل بفهمد این موضوع و کلمات شما بسیار بد است و کاربران برای استفاده از آن رغبت بسیاری دارد و فقط به معنای هدر دادن پول شما می باشد.

پس به جای استفاده از کلمات کلیدی عجیب و غریب و طولانی با چند کلمه کلیدی صمیمی در گوگل ادز علاوه بر کاهش هزینه ها، مشتریان بیشتری را نیز جذب کنید. دانستن تمام این موارد براساس ویژگی های کاری شما می باشد و افراد مختلف هر کدام بر اساس روش کاری خود دارای کلمات کلیدی و ویژگی های بسیاری می توانند باشند. پس به نظر تنها راهی که می توان به راحتی از نحوه سرچ کردن کاربران در مورد حوزه کاری خود بدانید، استفاده از گوگل ادز با هزینه های کمتر است و اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه به کسب مشتری از این مارکت قدرتمند باشید. باید حتما با هزینه های کم در گوگل ادز اقدام به کار نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *