دسته: دیجیتال مارکتینگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
استاندارد

رفع خطاهای موجود در گوگل کنسول

با استفاده از گوگل کنسول کاربران و مدیران وب سایت های مختلف می توانند لینک های خود را از دید گوگل بررسی کنند و در صورت وجود خطا در بخش های مختلف آن اقدام به رفع خطا و حل مشکلات آن نمایند. این موضوع از طریق گوگل بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث افزایش اعتبار وب سایت شما می شود.

استاندارد

۱۳ خطای نابود کننده سئو سایت

با استفاده از ویژگی های جدید سئو می توان به تولید محتوای بسیار حرفه ای و درعین حال قدرتمند رسید. زیرا با رعایت نکات سئو و خوانا کردن متن برای کاربران می توانید علاوه بر کسب اعتماد گوگل از ورودی ارگانیک بیشتری نیز بهره مند شوید که این موضوع به معنای ارتقاء رتبه شما در نزد گوگل است.

استاندارد

۸ گام طلائی سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل

با استفاده از ویژگی های جدید سئو می توان به تولید محتوای بسیار حرفه ای و درعین حال قدرتمند رسید. زیرا با رعایت نکات سئو و خوانا کردن متن برای کاربران می توانید علاوه بر کسب اعتماد گوگل از ورودی ارگانیک بیشتری نیز بهره مند شوید که این موضوع به معنای ارتقاء رتبه شما در نزد گوگل است.

استاندارد

شناسایی و حذف انواع بک لینک های مخرب

وجود بک لینک ها باعث شده است تا بسیاری از وب سایت ها بتوانند به عنوان یک مرجع مناسب و حرفه ای مشخص شوند. بک لینک ها به معنی استفاده شدن از لینک صفحه اصلی و یا مطالب وب سایت شما می باشد که هر کدام می توانند برای بازدید وب سایت های شما بسیار موثر باشند.

استاندارد

قوانینی که حتما در هنگام استفاده از گوگل ادز باید رعایت کنید.

گوگل ادز یکی از کاربردی ترین و در عین حال قوی ترین سرویس های تبلیغاتی شرکت گوگل می باشد که به کاربران و مدیران وب سایت های مختلف این امکان را می دهد تا با ایجاد کمپین های تبلیغاتی مختلف از دیده شدن در صفحه اول این موتور جستجوی پر قدرت بهره مند شوید.

استاندارد

۱۲ مرحله برای به حداکثر رساندن سرعت سایت

یکی از مهمترین بخش های سئو و بهینه سازی وب سایت ها، سرعت سایت می باشد که این امکان را می دهد تا دسترسی به وب سایت از سوی کاربران بسیار بهینه تر بود و باعث افزایش رغبت کاربران به استفاده از وب سایت می شود. سرعت سایت یکی از مهم ترین معیارهای گوگل برای سئو می باشد.

استاندارد

چهار گرایش مهم بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۹

بازاریابی دیجیتال هر سال در حال تغییر است. با اینکه به نظر نمی‌رسد این تغییرات عظیم باشند، اما همیشه یک چیز جدید وجود دارد. به این دلیل است که بازاریاب‌ها نباید گرایش‌های بازاریابی مهم سال ۲۰۱۹ را از دست بدهند، مگر اینکه بخواهند مزیت رقابتی خود و رابطه‌ی خود در بازار را از دست بدهند.